Zo vraag je om hulp
Doel: In dit artikel gaan we je uitleggen hoe informatie kan zoeken binnen SYS en hoe je ons om hulp kan vragen.
In deze video komen de volgende onderwerpen langs:
Amigo knop 00:33
Vraag het ons 01:39
Kennisbank 02:42
Uitbesteedservice 03:27
In dit artikel vind je
Zoek het op in de kennisbank |
Vraag het aan ons! |
Vraag het in de Facebookgroep |
Maak gebruik van de SYS uitbesteedservice |
De Kennisbank / Amigo knop
Let op: Zie je géén oranje helpknop? Dan wordt hij waarschijnlijk geblokkeerd door je reclameblokker die is geïnstalleerd in jouw browser. Zet deze dan even uit of zet onze website in de toegestane websites.
Op onze kennisbank staan talloze artikelen die uitleggen hoe SYS het gemakkelijkst te gebruiken is voor jou! Maar hoe kom je hier?
- 1
-
Ga naar je
Dashboard en klik rechtsonderaan op
Amigo
- 2
-
Typ je hulpvraag in het scherm en druk op
Enter
- 3
-
Klik vervolgens op het artikel wat het meest aansluit op je hulpvraag. Wanneer je een artikel opent, verschijnt deze automatisch in een preview.
Wil je liever het artikel openen in een nieuw tabblad? Klik dan op de titel van het artikel
Vraag het aan ons!
- 1
-
Klik op de knop
Vraag om hulp
- 2
- Klik vervolgens op Stuur een bericht
- 3
-
Typ je hulpvraag, en klik op
Verstuur bericht
Je bericht is nu verstuurd naar onze supportafdeling, op doordeweekse dagen krijg je binnen 24 uur antwoord!
Facebook groep
Maak gebruik van de SYS uitbesteedservice
Veel ondernemers nemen een Virtual Assistence in de hand wanneer zijn/haar bedrijf groeit. Een VA neemt taken over zoals website aanpassen, systemen koppelen en ga zo maar door! Deze hebben echter veel inwerktijd nodig, omdat ze niet bekend zijn met alle systemen. Om deze reden bieden wij de SYS Uitbesteedservice aan, zodat jij je volledig kan focussen op je onderneming!