Agenda: Diensten toewijzen aan medewerker

Duur:

Doel: Meer medewerkers toevoegen aan je agenda zodat klanten ook een andere medewerker kunnen kiezen.

Pakket: Groei platform of Expert platform (of agenda als losse functionaliteit)


Diensten aanmaken

Wanneer je verschillende soorten diensten aanbied die een verschillende duur hebben is het handig deze in te voeren bij diensten

1
Voordat je diensten aanmaakt is het het handigst eerst medewerkers aan te maken , dus wanneer je dat nog niet hebt gedaan kun je dat op deze manier doen: Medewerkers aanmaken.
2
Ga naar Agenda > Diensten
3
Maak een nieuwe categorie aan. Bijvoorbeeld Salesgesprekken
4
Kies rechts bovenin voor Dienst toevoegen
4
Vul alle gegevens in van de dienst:

5
Bij medewerkers. Geef je aan welke medewerkers deze gesprekken gaat voeren.
6
Dat wat je bij beschrijving zet wordt in de mail meegestuurd naar de klant als beschrijving van die dienst.
7
Klik op opslaan. Hij gaat dan naar het volgende tabblad.
8
Geef in dit tabblad de tijd van het gesprek in en de prijs. Wil je het gesprek betaald maken, dan is het belangrijk dat je Mollie hebt ingesteld op je website zodat mensen af kunnen rekenen.

Heeft dit artikel je geholpen? Bedankt voor je feedback! There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Meer hulp nodig? Stuur je vraag naar het support team Stuur je vraag naar het support team