Stappenplan: Afspraken inboeken met de agenda

Dit stappenplan helpt je op weg om de instellingen van de agenda te doorlopen en afspraken geautomatiseerd in te laten boeken op je website.

1
Medewerker(s) toevoegen
Eerst maak je medewerkers aan voordat je diensten kunt toevoegen.
2
Diensten aanmaken en toewijzen aan medewerker(s)
Maak hierna diensten aan en koppel deze aan de aangemaakte medewerker(s).
3
Agenda meldingen beheren
Stel in welke e-mails er verstuurd worden en hoe die e-mails eruit zien.
4
Agenda vormgeven
Wanneer je diensten aanbied op verschillende locaties kun je gebruik maken van de Google Maps integratie
5
Agenda weergeven op je pagina 
Geef de agenda weer op je pagina.

6
Aanvullende stappen om nog meer uit je agenda te halen (optioneel)
Denk hierbij aan het koppelen van Zoom, Activecampaign, je agenda koppelen en het toevoegen van locaties

Tip: Zoek je het liever niet allemaal zelf uit? Je kunt dit ook aan de SYS VA uitbesteden

Heeft dit artikel je geholpen? Bedankt voor je feedback! There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Meer hulp nodig? Stuur je vraag naar het support team Stuur je vraag naar het support team