Stappenplan: Afspraken inboeken met de agenda
Dit stappenplan helpt je op weg om de instellingen van de agenda te doorlopen en afspraken geautomatiseerd in te laten boeken op je website.
- 1
-
Medewerker(s) toevoegen
Eerst maak je medewerkers aan voordat je diensten kunt toevoegen. - 2
-
Diensten aanmaken en toewijzen aan medewerker(s)
Maak hierna diensten aan en koppel deze aan de aangemaakte medewerker(s). - 3
-
Agenda meldingen beheren
Stel in welke e-mails er verstuurd worden en hoe die e-mails eruit zien. - 4
-
Agenda vormgeven
Wanneer je diensten aanbied op verschillende locaties kun je gebruik maken van de Google Maps integratie - 5
-
Agenda weergeven op je pagina
Geef de agenda weer op je pagina. - 6
-
Aanvullende stappen om nog meer uit je agenda te halen (optioneel)
Denk hierbij aan het koppelen van Zoom, Activecampaign, je agenda koppelen en het toevoegen van locaties
Tip: Zoek je het liever niet allemaal zelf uit? Je kunt dit ook aan de SYS VA uitbesteden