Stappenplan: Afspraken inboeken met de agenda
Dit stappenplan helpt je op weg om de instellingen van de agenda te doorlopen en afspraken geautomatiseerd in te laten boeken op je website.
- 1
 - 
  Medewerker(s) toevoegen
Eerst maak je medewerkers aan voordat je diensten kunt toevoegen. - 2
 - 
  Diensten aanmaken en toewijzen aan medewerker(s)
Maak hierna diensten aan en koppel deze aan de aangemaakte medewerker(s). - 3
 - Agenda meldingen beheren 
Stel in welke e-mails er verstuurd worden en hoe die e-mails eruit zien. - 4
 - Agenda vormgeven 
Wanneer je diensten aanbied op verschillende locaties kun je gebruik maken van de Google Maps integratie - 5
 - Agenda weergeven op je pagina  
Geef de agenda weer op je pagina. - 6
 - 
  Aanvullende stappen om nog meer uit je agenda te halen (optioneel) 
Denk hierbij aan het koppelen van Zoom, Activecampaign, je agenda koppelen en het toevoegen van locaties 
Tip: Zoek je het liever niet allemaal zelf uit? Je kunt dit ook aan de SYS VA uitbesteden