Agenda: Locaties toevoegen
Duur: 5-10 minuten | Moeilijkheid: gemakkelijk
Onderdeel van: Stappenplan: afspraken inboeken met de agenda
Doel: aangeven wanneer welke medewerker op welke locatie werkt (online of fysiek)
Pakket: Groei platform of Expert platform
In deze video de volgende onderwerpen:
1. 00:36 Locatie toevoegen
2. 01:36 Medewerker koppelen aan locatie
3. 01:58 Online en op locatie werken
Klik hier voor de video over Google Maps Integratie
- 1
-
Open
Dashboard -> Agenda -> Locaties
En klik op + Locatie toevoegen - 2
- Vul de gegevens in van de locatie, als je de stappen met de Google Maps Integratie correct hebt opgeolgd zal de locatie automatisch op de map verschijnen. Klik vervolgens op Opslaan als je alle gegevens hebt ingevuld. Maak vervolgens zo veel mogelijk locaties aan als dat je nodig hebt!
- 3
- Nu gaan we de locaties toewijzen aan je medewerker(s). Open Dashboard -> Agenda -> MedewerkersEn klik vervolgens op de medewerker die je aan de locatie(s) wilt toewijzen.
- 4
-
Vervolgens is er een nieuwe optie bijgekomen genaamd
Locatie. Hier kan je de standaard locatie instellen voor deze medewerker.
Maar wat als je medewerker op meerdere locaties werkt? Ga hiervoor naar het tabje
Werktijden
Klik vervolgens op het pen icoontje om de werkuren aan te passen. Hier kan je vervolgens een dienst & locatie aan toewijzen. Klik op
Opslaan als je klaar bent. Als je dit correct hebt gedaan heb je nu je werknemer(s) toegewezen aan hun desbetreffende dienst(en) & locatie(s).